16 Temmuz 2013 Salı

U.S Polo Bayiliği Almak U.S Polo Bayilk Koşulları



U.S Polo Giyim Bayiliği Almak İçin Gerekli Polo Bayilik Bililerini ve Bayilik Koşullarına sitemizden ulaşabilirsiniz. Öncelikle Polo Hakkında Bilgi Verelim
U.S. Polo Assn. markalı ürünler, 1890 yılından beri Polo sporunun Amerika Federasyonu görevini yerine getiren "United States Polo Association" tarafından resmi olarak geçerliliği onaylanmış ürünlerdir. Bugün, lisans programımız sayesinde ürünlerimiz 100'ü aşkın ülkede U.S. Polo Assn. mağazalarında ve departman mağazalarda satılmaktadır. U.S. Polo Assn. markası Erkek,Bayan ve çocuk hazır giyimin yanısıra aksesuar,çanta,valiz,saat,ayakkabı, ev dekorasyonu vs. ile müşterilerine hizmet sunmaktadır.

Siz de bir U.S Polo Bayisi Olmak İstiyorsanız Yapmanız Gerekenler :

444 60 44  Numaralı telefondan U.S Polo yetkilileri  ile görüşmektir

5 yorum:

  1. bayilik icin bilgi almak istiyorum.şartlari nelerdir

    YanıtlaSil
  2. u.s polo bayilik almak istiyorum yurt dışın da şartlarınız nedir.

    YanıtlaSil
  3. Bayilik şartları hakkında bilgi almak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Bayilik istiyorum lutfen

    YanıtlaSil
  5. Bayilik istiyorum lutfen

    YanıtlaSil

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets