26 Temmuz 2013 Cuma

Algida Dondurma Bayiliği Açmak ve Algida Dondurma Bayiliği



Eğer sizde bir Algida Dondurma Bayiliği Açmak ve bir Algida Dondurma Bayisi olmak istiyorsanız doğru adrestesiniz.Bu yazımızda algida bayiliği hakkında yazacagız.

Algida

Algida Bayiliği ,Unilever firmasına ait dünyanın önde gelen dondurma firmalarından birisi. Algida Bayiliği, farklı isimlerle diğer ülkelerde de faaliyet göstermektedir. Algida Bayiliği, Türkiye'de 2007 yılını 270 Milyon Euro'luk ciro ile kapatmıştır. Unilever'in en karlı yan kuruluşu olan Algida Bayiliği, çeşitli ülkelerde yerel dondurma firmalarının satın alınıp isimlerinin değiştirilmesi ile global pazarda büyük yer edinmiştir. Unilever, genellikle aynı dondurmaları aynı isimle üretir. Ancak bu dondurmalar arasında yerel bazı farklılıklar görülebilir.

Algida bayisi olabilmek için Algida ile iletişime geçmeniz gerekmetedir. İletişim adresleri :

Unilever Türkiye - Algida
Saray Mah.Dr. Adnan Büyükdeniz Cad. No:13, 34768
Ümraniye / İstanbul
Unilever Tüketici Hattı (TR) 444 25 19
Pazartesi - Cuma 09:00 – 18:00

11 yorum:

  1. HAFTA SONU DA İLETİŞİM KURULMALI DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  2. Merhaba 4442519 dan 2165266011 nolu numarayı verdiler ama kimse cevap vermiyor cafemde algida satışı yapmak istiyorum nasıl ulasacagim size

    YanıtlaSil
  3. Merhaba 4442519 dan 2165266011 nolu numarayı verdiler ama kimse cevap vermiyor cafemde algida satışı yapmak istiyorum nasıl ulasacagim size

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    05424508861 İLKAY
    Rest. önünde ALGİDA dondurma satmak istiyorum.
    Yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  5. Samandağ çevlik tatil köyünde Algida dondurma satmak istiyorum nasıl. Yardımcı olursunuz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Ankara 'da Dışişleri Bakanlığı bahçesinde cafe açtık algıda dondurma çeşitlerini satmak istiyoruz yardımcı olurmusunuz. Hilmi Aktürk 0532 425 49 05

    YanıtlaSil
  7. Aydindaki marketimizde sizin urunleri satmat istiyoruz iletisime gectigimiz aydin dagitici firmaa 2 aydir dolap getirmiyor

    YanıtlaSil
  8. Bana donun lutfen 05445078868

    YanıtlaSil
  9. İstanbul tuzlada çiğköfte dukkanı açtım açık dondurma satmak istiyorum yardımci olurmusunuz 05356678617

    YanıtlaSil
  10. Neden iletişim kurulmuyo

    YanıtlaSil
  11. Market icinde ve onunde algida dondurma satmak istiyorum yardimci olur misiniz

    YanıtlaSil

 

Copyright © 2011 Mixx Blogger Template - Blogger Templates by BloggerReflex

Sponsored by: Trucks | SUV | Cheap Concert Tickets